www.Ishraaq.in (The world wide of Islamic philosophy and sciences)

وَأَشۡرَقَتِ ٱلۡأَرۡضُ بِنُورِ رَبِّهَا

24 ﺫﯼ ﺍﻟﺤﺠﮧ ﻋﯿﺪ ﻣﺒﺎھﻠﮧ ﮐﺎ ﺩﻥ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺩﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺧﺪﺍ (ﺹ) ﻧﮯ ﻧﺼﺎﺭﯼٰ ﻧﺠﺮﺍﮞ ﺳﮯ ﻣﺒﺎھﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﻮ ﻋﯿﺴﺎﯾﺖ ﭘﺮ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﻋﻄﺎ ﮐﯽ۔ ﻓﺘﺢ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﻼﻡ (ﺹ) ﻧﮯ ﻧﺠﺮﺍﮞ ﮐﮯ ﻧﺼﺎﺭﯼٰ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺧﻂ ﻟﮑﮭﺎ،

ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ۔ ﻧﺼﺎﺭﯼٰ ﻧﺠﺮﺍﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﭘﺮ ﮐﺎﻓﯽ ﻏﻮﺭ ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﯾﮧ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺳﺎﭨﮫ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺍﯾﮏ ﮐﻤﯿﭩﯽ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ، ﺟﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﺭﻭﺍﻧﮧ ھﻮ۔
ﻧﺠﺮﺍﻥ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻗﺎﻓﻠﮧ ﺑﮍﯼ ﺷﺎﻥ ﻭ ﺷﻮﮐﺖ ﺍﻭﺭ ﻓﺎﺧﺮﺍﻧﮧ ﻟﺒﺎﺱ ﭘھﻨﮯ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﻨﻮﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ھﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﯿﺮ ﮐﺎﺭﻭﺍﮞ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ وسلم ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﮐﺎ ﭘﺘﮧ ﭘﻮﭼﮭﺘﺎ ﮨﮯ، ﻣﻌﻠﻮﻡ ھﻮﺗﺎ ﮐﮧ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻓﺮﻣﺎ ﮨﯿﮟ۔ ﮐﺎﺭﻭﺍﮞ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ھﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ اسلام ﻧﮯ ﻧﺠﺮﺍﻥ ﺳﮯ ﺁﺋﮯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﮯ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﮯ ﺭﺧﯽ ﻇﺎھﺮ ﮐﯽ، ﺟﻮ ﮐﮧ ھﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﺮﺍﻧﮕﯿﺰ ﺛﺎﺑﺖ ھوﺍ۔ ﻇﺎھﺮ ﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﺎﺭﻭﺍﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﺎﮔﻮﺍﺭ ﮔﺬﺭﺍ ﮐﮧ ﭘھﻠﮯ ﺩﻋﻮﺕ ﺩﯼ، ﺍﺏ ﺑﮯ ﺭﺧﯽ ﺩﮐﮭﺎ ﺭھﯿﮟ ﮨﯿﮟ! ﺁﺧﺮ ﮐﯿﻮﮞ؟ ھﻤﯿﺸﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﺑﺎﺭ ﺑﮭﯽ علی (ﻉ) ﻧﮯ ﺍﺱ ﮔﺘﮭﯽ ﮐﻮ ﺳﻠﺠﮭﺎﯾﺎ۔
ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﮐھﺎ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺗﺠﻤﻼﺕ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﻧﮯ ﺟﻮﺍھﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ، ﻋﺎﺩﯼ ﻟﺒﺎﺱ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ (ﺹ) ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ھﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ، ﺁﭘﮑﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ھﻮﮔﺎ۔ ﺍﺏ ﮐﺎﺭﻭﺍﮞ ﻋﺎﺩﯼ ﻟﺒﺎﺱ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ھﻮا۔ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ وسلم ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮔﺮﻡ ﺟﻮﺷﯽ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧھﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺎﺱ ﺑﭩﮭﺎﯾﺎ۔
ﻣﯿﺮ ﮐﺎﺭﻭﺍﮞ ﺍﺑﻮ ﺣﺎﺭﺛﮧ ﻧﮯ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﯽ: ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﺎ ﺧﻂ ﻣﻮﺻﻮﻝ ھﻮﺍ، ﻣﺸﺘﺎﻗﺎﻧﮧ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ھﻮﺋﮯ، ﺗﺎﮐﮧ ﺁﭖ ﺳﮯ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮﯾﮟ۔ ﺟﯽ ھﺎﮞ ﻭﮦ ﺧﻂ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ھﯽ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﮨﮯ، ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﮑﺎﻡ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﺧﻂ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﭼﮑﺎ ھﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﺎے کے ﺳﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﻧھﯿﮟ ﻣﺎﻧﮕﺎ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺷﺮﮎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﺤﺎﺩ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺧﺪﺍئے ﻭﺍﺣﺪ ﮐﮯ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﮐﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﮯ ﺩﯾﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﯾﮟ۔
* ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺧﺪﺍ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﻧﮯ ﮐﻮ ﮐھﺘﮯ ھﻮ ﺗﻮ ھﻢ ﭘھﻠﮯ ﺳﮯ ھﯽ ﺧﺪﺍ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
* ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﺧﺪﺍ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺭﮐﮭﺘﮯ ھﻮ ﺗﻮ ﻋﯿﺴٰﯽ ﮐﻮ ﮐﯿﻮﮞ ﺧﺪﺍ ﻣﺎﻧﺘﮯ ھﻮ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﺭ ﮐﮯ ﮔﻮﺷﺖ ﮐﮭﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﻧھﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ۔
* ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ھﻤﺎﺭﮮ ﭘﺎﺱ ﺑھﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺩﻻﺋﻞ ﮨﯿﮟ؛ ﻋﯿﺴٰﯽ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﮐﻮ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻧﺪﮬﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﯿﻨﺎﺋﯽ ﻋﻄﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ، ﭘﯿﺴﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﺒﺘﻼ ﺑﯿﻤﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺷﻔﺎ ﺑﺨﺸﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔
* ﺁﭖ ﻧﮯ ﻋﯿﺴٰﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺟﻦ ﻣﻌﺠﺮﺍﺕ ﮐﻮ ﮔﻨﺎ ﻭﮦ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﯿﮟ، ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺧﺪائے ﻭﺍﺣﺪ ﻧﮯ ﺍﻧھﯿﮟ ﺍﻥ ﺍﻋﺰﺍﺯﺍﺕ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯﺍ ﺗﮭﺎ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻋﯿﺴٰﯽ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺍﺳﮑﮯ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﻧﯽ ﭼﺎھﺌﮯ۔
ﭘﺎﺩﺭﯼ ﯾﮧ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻦ ﮐﮯ ﺧﺎﻣﻮﺵ ھﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍں ﮐﺎﺭﻭﺍﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻧﮯ ﻇﺎھﺮﺍً ﺷﺮﺣﺒﯿﻞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﮐﻮ ﺗﻮﮌ: ﻋﯿﺴٰﯽ، ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﺑﯿﭩﺎ ﮨﮯ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻧﮑﯽ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﻣﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺌﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﻧھﯿﮟ ﺟﻨﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐ ﮐﻮ ﺍﺳ ﮑﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﻭﺣﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ: ﻋﯿﺴٰﯽ ﮐﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﮐﮯ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﮯ؛ ﮐﮧ ﺍﺳﮯ (ﻣﺎﮞ، ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ) ﺧﺎﮎ ﺳﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﺇِﻥَّ ﻣَﺜَﻞَ ﻋِﻴﺴَﻰ ﻋِﻨﺪَ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻛَﻤَﺜَﻞِ ﺁﺩَﻡَ ﺧَﻠَﻘَﻪُ ﻣِﻦ ﺗُﺮَﺍﺏٍ ﺛِﻢَّ ﻗَﺎﻝَ ﻟَﻪُ ﻛُﻦ ﻓَﻴَﻜُﻮﻥُ [سورہﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ ،آیت59]
ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﮭﺎ گئی ﺍﻭﺭ ﺳﺒﮭﯽ ﺑﮍﮮ ﭘﺎﺩﺭﯼ ﮐﻮ ﺗﮏ ﺭھﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﺷﺮﺣﺒﯿﻞ ﮐﮯ ﮐﭽﮫ ﮐھﻨﮯ ﮐﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺩ ﺷﺮﺣﺒﯿﻞ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺳﺮﺟﮭﮑﺎﺋﮯ ﺑﯿﭩﮭﺎ ﮨﮯ۔ ﺁﺧﺮ ﮐﺎﺭ ﺍﺱ ﺭﺳﻮﺍﺋﯽ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺑھﺎﻧﮧ ﺑﺎﺯﯼ ﭘﺮ ﺍﺗﺮ ﺁﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﮐھﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﺍﻥ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ھﻢ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧھﯿﮟ ھﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺳﭻ ﮐﻮ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎہ میں ﺩﺳﺖ ﺑﮧ ﺩﻋﺎ ھﻮ ﮐر ﺟﮭﻮﭨﮯ ﭘﺮ ﻋﺬﺍﺏ ﮐﯽ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﺮﯾﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺳﮯ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ وسلم ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻧھﯿﮟ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔
ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﮯ ھﻮﺵ ﺁﮌ ﮔﺌﮯ ﺟﺐ ﺍﻧھﻮﮞ ﻧﮯ سنا: ﺍﮮ ﻋﯿﺴﺎﺋﯿﻮ! ﺍﭘﻨﮯ ﺑﯿﭩﻮﮞ، ﺧﻮﺍﺗﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻔﻮﺱ ﮐﻮ ﻟﮯ ﮐﮯ ﺁﺋﯿﮟ؛ ﺍﺳﮑﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﮭﻮﭨﮯ ﭘﺮ ﺍﻟھﯽ ﻟﻌﻨﺖ ﻃﻠﺐ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔
ﻓَﻤَﻦْ ﺣَﺂﺟَّﻚَ ﻓِﻴﻪِ ﻣِﻦ ﺑَﻌْﺪِ ﻣَﺎ ﺟَﺎﺀﻙَ ﻣِﻦَ ﺍﻟْﻌِﻠْﻢِ ﻓَﻘُﻞْ ﺗَﻌَﺎﻟَﻮْﺍْ ﻧَﺪْﻉُ ﺃَﺑْﻨَﺎئنا ﻭَﺃَﺑْﻨَﺎﺀﻛُﻢْ ﻭَﻧِﺴَﺎئنا ﻭَﻧِﺴَﺎﺀﻛُﻢْ ﻭَﺃَﻧﻔُﺴَﻨَﺎ ﻭﺃَﻧﻔُﺴَﻜُﻢْ ﺛُﻢَّ ﻧَﺒْﺘَﻬِﻞْ ﻓَﻨَﺠْﻌَﻞ ﻟَّﻌْﻨَﺔُ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟْﻜَﺎﺫِﺑِﻴﻦَ [سورہ ﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ،آیت 61]
ﺍﺱ ﭘﺮ ﻃﮯ ﯾﮧ ھﻮﺍ ﮐﮧ ﮐﻞ ﺳﻮﺭﺝ ﮐﮯ ﻃﻠﻮﻉ ھﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺷھﺮ ﺳﮯ ﺑﺎھﺮ (ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﮯ ﻣﺸﺮﻕ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﻗﻊ) ﺻﺤﺮﺍ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﺧﺒﺮ ﺳﺎﺭﮮ ﺷھﺮ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﯿﻞ گئی۔ ﻟﻮﮒ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﺷﺮﻭﻉ ھﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﭘھﻠﮯ ھﯽ ﺍﺱ ﺟﮕﮧ ﭘﺮ ﭘھﻨﭻ ﮔﺌﮯ۔
ﻧﺠﺮﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮮ ﺁﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﮐھﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ: ﺍﮔﺮ ﺁﺝ ﻣﺤﻤﺪ (ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ وسلم) ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﭙﺎھﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ھﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺗﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ھﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺣﻖ ﭘﺮ ﻧھﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﺰﯾﺰﻭﮞ ﮐﻮ ﻟﮯ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﺎ ﺳﭽﺎ ﮨﮯ۔
ﺳﺐ ﮐﯽ ﻧﻈﺮﯾﮟ ﺷھﺮ ﮐﮯ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﭘﺮ ﭨﮑﯽ ﮨﯿﮟ؛ ﺩﻭﺭ ﺳﮯ ﻣﺒھﻢ ﺳﺎﯾﮧ ﻧﻈﺮ ﺁﻧﮯ ﻟﮕﺎ، ﺟﺲ ﺳﮯ ﻧﺎﻇﺮﯾﻦ ﮐﯽ ﺣﯿﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮧ ھﻮﺍ، ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺩﯾﮑﮫ ﺭھﮯ ﺗﮭﮯ، ﺍﺳﮑﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﺑﮭﯽ ﻧھﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺧﺪﺍ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ وسلم ﺍﯾﮏ ھﺎﺗﮫ ﺳﮯ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﺁﻏﻮﺵ ﻣﯿﮟ ﻟﺌﮯ ھﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ھﺎﺗﮫ ﺳﮯ ﺣﺴﻦ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﻮ ﭘﮑﮍ ﮐﺮ ﺑﮍھ ﺭھﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺍﻧ ﮑﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺳﯿﺪۃ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ ﺍﻟﻌﺎﻟﻤﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺎﻃﻤﮧ ﺯھﺮﺍ ﺳﻼﻡ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿھﺎ ﭼﻞ ﺭھﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﮐﺎ ﻋﻤﻮﺯﺍﺩ ﺑﮭﺎﺋﯽ، ﺣﺴﻨﯿﻦ ﮐﺎ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﻭﺭ ﻓﺎﻃﻤﮧ ﮐﺎ ﺷﻮھﺮ ﻋﻠﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯿﻄﺎﻟﺐ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮨﯿﮟ۔ ﺻﺤﺮﺍ ﻣﯿﮟ ھﻤﮭﻤﮧ ﺍﻭﺭ ﻭﻟﻮﻟﮯ ﮐﯽ ﺻﺪﺍﺋﯿﮟ ﺑﻠﻨﺪ ھﻮﻧﮯ ﻟﮕﯿﮟ۔
ﮐﻮﺋﯽ ﮐھﮧ ﺭھﺎ ﮨﮯ ﺩﯾﮑﮭﻮ، ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻋﺰﯾﺰﻭﮞ ﮐﻮ ﻟﮯ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ۔ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﮐھﮧ ﺭھﺎ ﮨﮯ کہ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﭘﺮ ﺍﺳﮯ ﺍﺗﻨﺎ ﯾﻘﯿﻦ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺳﺎﺗﮫ ﻻﯾﺎ ہے۔
ﺍﺱ ﺑﯿﭻ ﺑﮍﮮ ﭘﺎﺩﺭﯼ ﻧﮯ ﮐھﺎ: ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﭼھﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭھﺎ ھﻮﮞ، ﺟﻮ ﺍﮔﺮ ﭘھﺎﮌ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﮐﺮﯾﮟ، ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﺳﮯ ﮐﮭﺴﺘﺎ ھﻮﺍ ﻧﻈﺮ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ، ﺍﮔﺮ ﺍﻧھﻮﮞ ﻧﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ھﺎﺗﮫ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﺗﻮ ھﻢ ﺍﺳﯽ ﺻﺤﺮﺍ ﻣﯿﮟ ﻗھﺮﺍﻟھﯽ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ھﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ھﻤﺎﺭﺍ ﻧﺎﻡ ﺻﻔﺤﮧ ھﺴﺘﯽ ﺳﮯ ﻣﭧ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔
ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻧﮯ ﮐھﺎ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺳﺪﺑﺎﺏ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻼ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺻﻠﺢ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﮐھﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ھﻢ ﺟﺰﯾﮧ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ، ﺗﺎﮐﮧ ﺁﭖ ھﻢ ﺳﮯ ﺭﺍﺿﯽ ﺭھﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﺎ ھﯽ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ۔
ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺣﻖ ﮐﯽ ﺑﺎﻃﻞ ﭘﺮ ﻓﺘﺢ ھﻮﺋﯽ۔ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ (ﺹ) ﮐﯽ ﺣﻘﺎﻧﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﯽ ﺗﺼﺪﯾﻖ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ۔ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﮐﮯ اھل ﺑﯿﺖ ﮐﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﺮ ﺁﻧﮯ والی ھﺮ ﺁﻧﭻ ﭘﺮ ﻗﺮﺑﺎﻥ ھﻮﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺍﻟھﯽ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ۔
ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻣﯿﮟ ھﻢ ﺍﺱ ﻣﺒﺎﮬﻠﮯ ﮐﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﮐﺒﮭﯽ
ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ،
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ علیہ السلام کیﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﯾن ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﺎﻗﺮ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺳﯽ ﮐﺎﻇﻢ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﺎ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﯽ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽ ﻨﻘﯽ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﻋﺴﮑﺮﯼ علیہ السلام ﮐﯽ ﺷھﺎﺩﺕ ﺍﻭﺭ
ﮐﺒﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﮭﺪﯼعجل اللہ شریف ﮐﯽ ﻏﯿﺒﺖ ﺳﮯ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺩﻥ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺑﻘﺎ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﯾھﯽ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ، ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺑﻘﺎء ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻗﺮﺑﺎﻥ ھﻮﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﺗﮯ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﮯ ﺭھﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺩﺷﻤﻦ ﻗﻮﺗﻮﮞ ﮐﯽ ھﺮ ﺳﺎﺯﺵ ﮐﻮ ﻧﺎﮐﺎﻡ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﺩﺳﺖ ﺑﮧ ﺩﻋﺎ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ھﻤﯿﮟ ﻣﺒﺎﮬﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻓﺘﺢ ﭘﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮصلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ﮐﯽ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﮐﻮ ﻋﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﺋﻤﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﻋﻠﯿھﻤﺎاﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﻧﻘﺶ ﻗﺪﻡ ﭘﺮ ﭼﻠﻨﮯ ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ۔
تحریر: سید سلمان اکبر رضوی
 

Add comment


Security code
Refresh